Clubhistorie

ScrabbletafelDe “Swentibold scrabble club” is in December 2013 opgericht in het Limburgse Born. Het initiatief voor de oprichting van deze club kwam van Mieke Moonen, haar man Vic Hendriks en een enthousiaste Miriam Klinkenberg. Mieke heeft van vroeger uit een passie met woorden, was altijd druk met puzzelen. Daarbij ben je veel alleen bezig en daarom vond ze een club een erg geschikte plaats om met haar passie bezig te zijn.
In 1999 heeft Mieke in Genk op professionele wijze een Duplicate Scrabble club Et*Cetera opgericht. Toen ze tien jaar geleden naar het Nederlandse Born verhuisde, miste ze een scrabbleclub in Nederlands Limburg. Zodoende heeft Mieke nu in het Land van Swentibold de eerste Limburgse Duplicate Scrabbleclub opgericht met de welluidende naam “Swentibold scrabble club”.

Alles over scrabble in Zuid-Limburg